Wednesday 29 June 2011

Ahlan Wasahlan : 27 Rejab hari yang barakah


Assalamualaikum w.b.t

Terima kasih buat teman-teman yang sudi berkunjung di blog saya.Hari ni secara rasminya saya telah menjadi seorang blogger.Hehee...sebelum ni da banyak blog saya buat tapi semua tak aktif dan saya dah pun terlupa dah password n email nak login..hihi..So yang ni InsyaAllah saya akan menulis secara serius.

Pada hari yang barakah ini iaitu 27 Rejab di mana tarikh peristiwa Israk Mikraj,saya telah memulakan satu permulaan yang baik.Saya dah mula menulis blog secara serius dan saya telah menerima sambutan yang hangat terhadap beberapa hasil jualan saya di laman sosial Facebook.Alhamdulillah,syukur yang tak terhingga.

Blog ni saya akan gunakan untuk menulis segala perjalanan hidup saya,kisah-kisah teman yang pernah bersama saya,kisah-kisah hidup dan banyak lagi.Tujuan saya bukan untuk membuka pekung sesiapa,tetapi mudah-mudahan apa yang saya tulis dan kongsikan dapat memberi satu impak yang positif kepada mereka yang berkunjung di blog saya dan identiti mereka adalah menjadi suatu rahsia :)

No comments:

Post a Comment

Dah baca,sila lah komen... :)