Monday, 18 July 2011

SAJIAN BERITA TANPA PERLU KELUARKAN DUIT SATU SEN PUN,MALAH ANDA DIBERI GANJARAN!!

Hohoho!! Apa khabor?? Hope sihat sentiasa.Dah baca berita hari ni?Baca kat mana?Beli surat khabor?Ni meh Safia nak cerita pasal surat kabor ni...Bayangkan situasi dibawah :

  • Pukul 7 pagi...anda sedang dalam perjalanan pergi kerja..Tiba-tiba anda ternampak sebuah gerai menjual surat khabar,okey.Berhenti jap..Beli surat khabar dulu...(Parking jap tepi jalan...Tutup enjin kereta,tutup aircond dan tutup suis kereta..keluar kereta,tutup pintu kereta..dan berjalan ke gerai tersebut.Jauh sikit lah sebab parking jauh...anggaran masa yang diambil untuk melakukan semua itu -10 minit itupun kalau gerai tu tak jauh mana,kalau jauh pun mungkin anda berlari2,sampai la cepat.hehe)

  • Pukul 7.10 pagi dah..takpe,masuk opis pukul 8 pagi..Belek2 surat khabar,tengok muka depan,nak beli yang mana ni?Okey lah beli yang Inggeris satu,Bahasa Melayu satu.Bayar RM4.00 kat uncle Thamby tu...Tiba-tiba...Eh?Apesal Tajuk berita surat kabor B ni takde dalam surat kabor yang dah dibeli?Belek2 jap..Okey beli lah satu lagi..RM2 dikeluarkan..Dah beli surat kabor,xsabar nk baca,belek2 sambil berjalan ke tempat kereta (anggaran masa yang diambil untuk ini -15 minit!!)

  • Pukul 7.25 pagi...memandu ke pejabat..Alamak...!! Jem pulak....!! (Tersekat di jalan jem 30 minit!!)

Sampai di pejabat LEWAT akhirnya..gara2 beli surat khabor!!! Haaa..ni fia nak cerita lah ni,anda tak perlu bersusah payah seperti situasi diatas untuk mendapatkan maklumat terkini!! Fia nak kenalkan satu portal hebat abad ini!! Chey Wah...tapi memang betol okey..!!

Dengan satu portal ini anda boleh dapatkan info dalam dan luar negara dengan mudah,nak baca dalam bahasa omputeh pun boleh!! (Bahasa Inggeris la tu...).Hanya dengan satu website dan satu klik!!!
Selain itu anda tidak perlu mengeluarkan satu sen pun duit poket!! Paling best,kandungan beritanya ringkas dan padat.Anda tidak perlu mengambil masa yang lama untuk memahami sesuatu kandungan berita.baca sekali dah faham,boleh baca berita lain pulak.Malah anda juga berpeluang memenangi wang tunai,freebies,barangan elektronik dan pelbagai voucher hanya dengan 1 klik!!!

INI ADALAH PORTAL YANG SAYA MAKSUDKAN :


Okey,bagaimana anda nak ke Portal ini??Senang sahaja...hanya dengan satu klik!! Hahha...dari tadi satu klik kan....okey Klik sahaja sekali di sini atau di MyNewsHub. Selamat menjana Informasi!!!

Sat2!! ni fia ada buat video huduh2 sikit ringkasan berita dari MyNewsHub.Sudikanlah menonton :) Terima Kasih ♥♥
video

Credited : Jack MyNewsHub & MyNewsHub

1 comment:

  1. betul ckp safia 2....kat myNewsHub semua berita terkini punye.....TERBAIK.....heheheheeee

    ReplyDelete

Dah baca,sila lah komen... :)