Tuesday 12 July 2011

Sape giler contest?SILA LAH BACA!!


Lama rasanya tak tulis blog..wlpn baru 2 hari kot...hehe...Actually perasaan M.A.L.A.S sedang membelenggu diri..Tambahan pula mood x berapa nak stabil sehingga la hari ini..Boring tahap gaban,bos x masuk pejabat.Boring sebab tak berteman,kalo ada teman berbual,memang la suka kalau bos takde!! Hahaha...jahat giler..

Okey2..tak mau membebel banyak,just nak bagitau apa yang membuatkan saya tiba2 excited plak nak tulis blog ni...Sebenarnya gini...saya ni memang pembaca setia MyNewshub.Apa tu??Janggal jugak dengarnye...ha!! kalau nak tau...klik sini MyNewshub . Nanti tau la menda apa tu dan saya pasti anda akan jatuh cinta dengan page tu!! cheywah...♥♥


Ok ni saya nak share aktiviti yang mereka anjurkan kali ni mungkin membuatkan kalian semua TERUTAMA BLOGGER teruja nak join!!

TADAAAAA!!!







Peraduan Advertorial Memang Best! Itulah aktiviti yang mereka anjurkan.Kalau kalian semua nak tau lebih lanjut tentang peraduan ni sila klik disini . Hadiahnya lumayan!! 1x Ipod Touch. Haii..siapa lah yang bertuah tu..selalunya hadiah2 yg best camni sukar untuk saya menangi..Hehe..kalau rezeki tak siapa yang tahu bukan?? So,saya wish Good Luck untuk bakal2 peserta~~!!


Safia : tak kira,nak join jugak,saya nak join SEMUA contest yang dianjurkan MynewsHub walaupun saya tewas berkali-kali!! hehehee...

No comments:

Post a Comment

Dah baca,sila lah komen... :)