Wednesday 6 July 2011

CHEESE CAKE KASIH SAYANG ♥♥♥

kenapa saya panggil "cheese cake kasih sayang"??sebab cheese kek ini saya buat bersama suami tercinta.Walaupun suami saya hanya menyediakan bahan2,namun kesetiaan dia menunggu saya mix adunan cake tersebut sampai jadi cream amat saya hargai.Siap duduk bersimpuh ditepi saya menunggu adunan kek tersebut sebati.Hehe..

Masa duk mix adunan tu sebenarnya kami dah cuak sebab adunan cair semacam je walaupun da ikut resepi..maybe sebab yogurt tu cair sgt..yelah..org patut guna plain yogurt,tapi kami guna "Anlene yogurt"..haha..last2 saya mintak suami tambah kan sedikit lagi tepung gandum..

Alhamdulillah...jadila hasilnya seperti dibawah ;)



Ada yang tanya resepi..resepinya saya ambil di Myresepi.com

No comments:

Post a Comment

Dah baca,sila lah komen... :)